Koop een boekenlegger voor een goed doel !
Vanaf het eerste moment dat ik met Chi Neng Qigong in aanraking kwam, wist ik dat dit echt mijn "ding" was. Een jaar na mijn eerste kennismaking ben ik begonnen met de Instructeursopleiding bij het Chi Neng Instituut. Mijn besluit om instructeur te worden kwam niet zomaar uit de lucht vallen.
De meest bijzondere ervaring met Chi Neng was de transformatie van mijn dochter (met Autisme Spectrum Stoornis). Mijn dochter is veel rustiger geworden en maakt gemakkelijker contacten met andere kinderen. Ze kan zich langer concentreren op haar (school)taak. Ze is gewoon een vrolijke meid geworden. En dat alleen door elke dag haar Qigong oefeningen te doen.
Deze positieve transformatie wens ik voor meer kinderen... kinderen met Autisme Spectrum Stoornis en/of AD(H)D. Eigenlijk voor alle kinderen en hun ouders.
Lees ons persoonlijk verhaal en wat Chi Neng Qigong nu eigenlijk is.
Maar goed het volgen van een opleiding kost geld, veel geld. En daar schort het nog aan.
Natuurlijk kan ik gaan werken. Maar niemand wil een werknemer die alleen onder schooltijd kan. Het hebben van een dochter met autisme spectrum stoornis vraagt, van mij als ouder, dat ik beschikbaar ben in de tijden dat mijn dochter vrij is van school. DUS
Wat ik kan doen, heb ik gedaan.
Ik heb prachtige boekenleggers gemaakt om te verkopen. Misschien wel aan u ...
Met elke verkochte boekenlegger kom ik een stap dichter bij mijn doel.
Bent u nieuwsgierig naar mijn boekenleggers? Klik dan hier.